пʼятниця, 19 лютого 2021 р.

День патріота "Революція Гідності: вимір совісті".

 


Народе мій, пишаюся тобою

Моя душа - частинка твого "Я"

Красою правди у святім двобою

Понад Майданом сонця лик сія...

В нашій бібліотеці проходив День Патріота online - присвячений подіям, які відбувались в країні з листопада 2013 року до лютого 2014 року, вшановували память Героїв Небесної Сотні.

Літературну сторінку "Народ мій є. Народ мій завжди буде. Ніхто не переможе мій народ" - підготували і провели учні Тернопільського ліцею № 21 спеціалізованої мистецької школи ім.Ігора Герети з бібліотекарем школи Гаврон Марією.

Сесик Оксана - методист центру виховної роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної освіти розповіла про патріотизм, про почуття національної самосвідомості та громадянської активності, про героїв Небесної Сотні.



                                                     Є нація!Хай знають всі у світі;

                                                     Ми є!Народ піднявся із колін!

                                                     І переможно сонце правди світить,

                                                    Співає гордо наш Державний Гімн.

Немає коментарів:

Дописати коментар