пʼятницю, 4 квітня 2014 р.

ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗДОРОВ'Я


Існують тисячі хвороб, але здоров'я лише одне. 
 (Карл Людвіг Берне)


      7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я.
  Це свято було засновано на честь створення Всесвітньої організації охорони здоров'я. З'явившись в 1948 році, ця організація об'єднала у своїх рядах представників 191 держави світу.
   Говорячи про здоровий спосіб життя, у першу чергу мають на увазі відмову від шкідливих звичок і заняття спортом. Це необхідна, але зовсім недостатня умова. Насправді, здоровий спосіб життя - це набагато глибше поняття. Лікарі констатують - здоров'я людини на 50% визначається умовами і способом життя, на 25 % - екологічними умовами, на 15 % воно обумовлено генетичними факторами і лише на 10 % - діяльністю системи охорони здоров'я.
   Здоров'я може мати дуже дорогу ціну. І в основному це стосується спроб повернути його на своє місце.
 У Всесвітній день здоров'я ми бажаємо всім його надійного зберігання. Всім хворим - якнайшвидшого одужання. Медикам - хорошої матеріальної і технічної бази. Всім нам - бути здоровими і життєрадісними!!!
Найбільше багатство - здоровя людини!
А люди здорові - багатство країни!
А будуть здоровими діти рости,
То буде країна багатством цвісти.

Запрошуємо Вас з нашими читачами - гуртківцями еколого-натуралістичного Центру переглянути мультфільм "Народна медицина"!.







Немає коментарів:

Дописати коментар